10 saker ni inte visste om mig...

  • Jag är ofta sur, arg eller irriterad.
  • Jag kan börja hyper skratta för något som hänt för en månad sen.
  • Jag svär när jag är på skolan pch med kompisar, men aaldrig hemma.
  • Jag älskar mina kompisar lika mycket som mina syskon men jag säger inte de.
  • Jag säger sällan "jag älskar dig", varken till mina föräldrar, kompisar eller någon annan. 
  • Jag har ALDRIG haft ett riktigt förhållade som pågått mer än 2 veckor.
  • Jag är egentligen ganska blyg av mig.
  • Jag vill göra saker men jag tror att nån ska bli sur om jag gör de, även om dom inte blir de.
  • Jag har ganska svårt att visa känslor.
  • Jag blir jätte lätt avensjuk.
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!