KOmentarer....

tack för fina komentarer som jag fått här på bloggen, det var länge sen;) 
Ja, det är en liten shettis jag bloggar om, en som frågade..
 
 
De är kul att logga in på datorn och ser att statiken har blivit högre siffror och 3 nya komentare.. KUL!
 
JAjja, idag har jag hafr frilufsdag på skolan, sköönt, inga lektioner och vi slutar 1... Åkte skidor( första gången på 3 år) hhahha, gick faktiskt bra...
 
 
Men iallafall, skolavslutnigen kommer ju snart, för varje dag blir de ju närmare, visst? Yes, så kollade på avslutningsklänning på bonprix.se, fina kläder de rimliggt pris om du frågar mig...
 
KOllade på denna, 
Yycker om den jätte mycke,tycker mycket om modellen... Japp, vi får se vad de blir.. Har kollat på några mer med.. 
Vi hörs... <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!