Bloggen: JA eller NEJ

Hej...!
 
De har inte någon vidare bloggning på ett tag nu, ska verkligen överväga om jag ska ha kvar den elller inte... Eftersom vi börjar sjuan.. Betyg, högre krav, mer prov osv. Måste plugga mer på läxorna ochinför prov än vad jag gjorde förra året. Nu är de på allvar..... Det är ingen lek med skolan längre!
 
 
VAd tycker ni ?:
Ha kvar bloggen men inte skriva så ofta!
 
Ta bort bloggen!
 
Skriva hela tiden och riskera att få underkänt i skolan?!
 
Tre alternativ och ni får svara genom komentarer.....
 


NU ska jag och linnea rida.. Blir nog skogen som hägrar. Ikväll drar jag mig mot amanda och ha lite tjej mmys. Jag,, amanda ohc lollo
Få se vad vi hittar på för galenskaper idag <3<33<3
 
Japp gaaaaalenskaper... -gammal bild.
 
 
 
 
 


Postat av: Amandisen

Jag tycker du ska ha kvar den och blogga ibland

Svar: Aa, det blir nog så med <3
None None

2012-08-16 @ 12:44:48
Postat av: Lollo - Hon med STOR hjärna!!! ;D

Typ ha kvar den och inte bloga så ofta!
Hehe, eller ta bort den...
Gör det som känns bäst <3
(Fast inte om det känns bäst att ha underkänt i skolan!! XD)

Svar: haha, de blir nog att ha kvar de men inte blogga så ofta ;) <3
None None

2012-08-16 @ 13:19:06
URL: http://ponnypop.webblogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!