Hej jag heter Agnes!!

 
Hej, hej alla bloggläsarna. HehHEhehhe. Woopwoop!! GORGER.
Jäja, min dag har goodis för jag har varit med mina frienddddaadfs
 
 
 
. Vi hade såhära typ nån lektion, trot va NO om jag inte tappat hjärnan. Vi hade brännboll idag mä då jag och såklart mitt  lag FÖRLORADDDE alla matcher. Kbr, aå var det ju förra året mä. 
 
 
 
Sen sprang vi spåret, ganska mycket jobbigt. Ja ba as-röd-varrm-svettig-galet-trött-svimmigt-trött-sluuut efter den joggningen. Sen så nä jag hade bytigt om så fick jag såhära as mycket damp på min syrra fatt hon gjorde sig inte klar när dä bara va 5 minuter till bussen ging. Woopwooop.....
 
Idag ska jag longerar lill-plutt-sötilötis-mus-gummis hoppas dä gå braa.
 
Jaja herrå....¨¨
 
NI får en till bild
 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!