jullov in my <3

Hej! Först ska jag klaga och be om ursäkt för att jag är sån dålig människa på att blogga... Jaja kom till saken, jag hatar dåliga ursäkter,men jag har Ingen bättre än att jag helt enkelt inte har tid...

Igår fick vi jullov, så idag var man ledig <3 sköööönt <3
Vi gick fackeltåg till kyrkan från skolan... De gick bra <3

Idag har jag tagit de lungt,ridigt och julhandlat med Ingela... Japp.... Ikväll ska vi gå ut och åka madrass, skoter och leka... (töntig familj... Vet)hahaha! Jaa är typ min dag <3

På söndag ska jag och min familj hos pappa fira jul<3 Nice! Julklappar dagen före jul! Kan inte bli bättre<3

Japp! Utvärderingen kan man säga vad man vill om men jag tänker inte fortsätta med de... Går inte!

Vi hörs imorgon då jag SKA blogga <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!