Mitt 2013..

Nu börjar 2012 gå mot sitt slut... Och vi är inte döda.. Jippi.... 
Jag tänkte visa lite hur mitt år kommer se ut..
 
 
2013 för mig komme jag inte lägga 100% på hästarna.. Winnie kommer ridas ca 3-4 dagar i veckan. Horsemanship 1-2. ink. longering / vecka.
Jag kommer lägga mer krut på Truls. Jag ska gå agillitykurs våren. sommaren kommer jag börja med små ute tävlingar och vintern inne. 2014 hoppas jag komma ut på större som är lokala, men om de går bra så kommer jag även börja med de sommar/höst 2013....
 
Såhär se mitt 2013 ut. Än så länge iallafall....
 

allt blir inte som man tänkt sig.. men men... Jga hoppas på att de bli såhär. Jag kommer inte skaffa en till häst 2013. Jag är inte redo än. Jag har insett de nu...
 
 
 
Jag älskar min lilla prinsessa mer än allt. Hon betyder mitt liv. Jag vet inte hur länge hon håller men hon finns alltid hos mig, även fast inte jag är hos henne... Hon är mitt liv. mitt allt. <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!