Tjoooobre!

Hej, tjena, tjobre, hallå, tjenixen, hejsan, halloooo, hojsan, tcha, tja eller vad du nu vill säga!
 
Amanda här, ja nu är det jag som bloggar här! Inte för att Agnes inte kan utan för att det var roligt. Agnes sitter nämligen brevid mig i tältet och skriker - kan jag få godiset (kanske liiite överdrift).
 
Det är ju så att Agnes snarkar över, sover över, sleeping over, sovis, övertar mitt palats eller vad man säger. Vi har fotat och nu är det dags att sitta i tältet. JA, det är ju inte så att vi tänker gå och lägga oss nu. Nej, vi har med oss dator, bilder, godis, chips, dricka, spel, mobiler, ett gott humör och en massa bra humor (eller hur var det???...)
 
Iallafall ska ni ju få se bilderna jag AMANDA tog idag på Agnes. Ni få se 2 st mer finns dom närmaste dagarna på min blogg http://photographyamandas.blogg.se checka in och var med i min fototävling där du kan vinna saker från tvspelsweb.se.
 


Postat av: Lollo - Hon med STOR hjärna!!! ;D

Haha, tack för sprutarna xD

Svar: Haha, varsegod <3
None None

2012-06-29 @ 17:13:44
URL: http://xn--jagr13r-7wam.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!