Hej och välkommen till min nya blogg!♥

Hej!

Jag heter Agnes och detta är min nya blogg.Det ni kommer få se och höra mycket om här är hur min vardag är med hästarna, kompiskarna och livet i skolan.

Jag har två hästar. Dugur är en tjurig men undebar islandshäst. Han är 18 år. jag rider han inte så jätte ofta utan det är mer min syster Linnéa som gör det. Och Winnie som är en undebar, gammal och helt makalöst fantastisk. Hon är en shetlandsponny och fyller 22 den 16 maj. ♥ Jag rider henne oftast.

Jag har även 8st syskon, alla är så klart inte riktiga. Jag har en låssas mamma och en låssas pappa.

Min familj hos:

Mamma: Mamma Katarina(kattis) 36 år och är förlovadmed Janne 41 år(snart). Tillsammans har dem tvillingarna Saga 2år och Signe 2år. Sedan har Janne två barn, Julia 13(snart 14) (med bloggen http://forstaponnyn.bloggplatsen.se ) och andra barnet Albin på 9 år. ♥ Mamma har mig och Linnéa 14år(med bloggen http://linneateir.devote.se ) . Juste sedan har vi våran stora Schäfer Aslan och vår husbuss.. (kommer bilder på och i den)
Pappa: Pappa Lars 41år och sambo med Ingela 39(snart 40) år.  Ingela har två pojkar, Albert 13 år(snart) och Elof 10år. Pappa har mig och Linnéa. Vi har hundarna Zingo som är en slovens kopov och plotthund(jakthund) och truls som är en springerspaniel. Vi har tre katter, Katja, Azzie och Enzy. Sedan har vi hästarna hos pappa.♥
Ni kan få lite bilder på hästarna
Winnie♥
Dugur♥

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!