Hur man ska stå och vara framför kameran...

Hejhej, vi kom hem tidigt efter 50-års festen så jag hinner skriva inlägget idag redan..
 
Jag hade tänkt berätta hur man ska bete sig framför kameran om man är ovan..
Jag är inte värsta proffset soom kan allting men jag har tagit "lärdom" efter alla dessa fotogarferingarna jag och amanda (även lollo) har gjort ihop.Med eller utan häst. Den första gången (iallafall jag) man blir fotograferad "på riktigt" så ser man oftas spänd och osäker ut. Det blir inte dom bästa resultaten alltså.
 
Jag tycker att man ska vara avslappnad och inte spänd. DET ÄR INTE LÄTT ALLTSÅ! Men man lär sig efter sina misstag...
 
Man ska vara sig själv, inte någon annan. Man ska ha på sig kläderna man trivs i inte dom som man tycker är snygga. Visst man kanske inte vill ha mysisbyxor på en stilfotografering men ett par shyssta jeans och en snygg tröja. Det är bara ett plus om dom är snygga och bekväma.
 
 
Man måste förbereda sig innan om man själv vet att man brukar se spänd ut på fotografier.. Sedan om man tex. är ute i skogen med en kamera i fickan och det kommer världens bästa fotoställe kanske man måste ta den chansen. Men man ska förbereda sig om man är ovan. Sov riktigt så att du inte har stora ringar runt ögonen fatt du är trött och se normal ut.
 
Visst alla kan  göra misstag...
 
Jag kommer tyvärr inte på någontig mer nu om dehär men hoppas att ni kanske har "lärt" er något nytt iallafall.
 
Dessa är några ut av mina favoriter som vi tagit.
 
 
Sedan kallas de vara oseriös med...


Postat av: Lollo

Jag undrar om det finns en orsak till AManda har tagit de fina, snygga, bra bilderna och jag har tagit de två sista...? xDD

hahaha, förrestan har jag en fråga.....
Hur ska man gör med den så kallade munnen??
Ja, duvet med det dära smilet som ser ut som ett gristryne på sista bilden.?... <3

2012-10-07 @ 09:06:01
URL: http://plaindream.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!