på gott humör!

 
idag är, framför allt nu är jag på bra humör ! Gott... Piss att man har as ont i magen... Skolan idag, korta stunden jag var där... Pratade vi om betygen vi ska få i so, vi har börjat med ett nytt område! Religion, man vet inte om man ska skratta eller gråta över skolan längre. I 1:an var de ju så himla kul, men nu? Visst, vi har ganska roliga lektioner när alla skrattar. Med betygen? Hur ska jag hinna med skolan,hästarna och kompisar 7 dagar i veckan. Sen ska jag ta hand om mig själv med att träna och sånt där... Samt att hinna med familjen. Jaja, kan man ju tänka med läxor. Jag tar de imorgon! Jahaja idag ville jag visst vara med en kompis, jag tar läxan imorgon istället. Hm, vad ska jag göra nu? Läxan var ju till idag! Slutat med F!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Design av Louise Noridn, sträng copyright!